youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

SLIT OCH SLÄNG

Publicerad 2013-10-28 13:44:00 i Dagbok

Hejsan bloggisen! Helgen blev som den blev. Fredagen la jag mig, som sagt i tidigare inlägg, väldigt tidigt. Så kan inte påstå att den dagen var så spännande. Lördag däremot så blev det att dra sig till Reito, som ligger mellan Torsby och Gräsmark, på folkrace. En riktigt rolig dag faktiskt, träffade även två av mina kussefiner som kör folkrace. Lördag kväll blev väl tyvärr ett enda stort fiasko. Men vad kan inte lindras med att krypa ned med världens bästa pojkvän och mysa? Och söndagen spenderades med att inte göra något speciellt alls. Hade en allmän slapp dag med A. Dagen var allmänt seg också efter att man dragit bak klockan en timme till vintertid. Däremot så var man ju väldigt utvilad.
 
Idag ska jag till trafikskolan och övningsköra och sen så har jag inga planer alls, vilket känns väldigt skönt. Jo, kanske ska beställa födelsedagspresent till min lilla fis till pojkvän. Spännande, spännande.  
 
- ps. bilden vägrar snurra på sig, ds.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela