youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

LATAST I SVERIGE

Publicerad 2013-10-30 13:50:00 i Dagbok

HÄJSAN SVÄJSAN! Det här inlägget känns väldigt onödigt och dumt, men ni måste väl ha något att läsa. Som rubriken lyder så är jag jätte-, jättelat idag. Sov hos A, åt frukost, åkte hem, pratade med mamma, la mig i sängen och kollade film. Kollade nyss klart på Stolthet och fördom, en så himla bra film! Om ni får tid över så borde ni verkligen kolla på den! Får hoppas på att jag kan få boken i julklapp av mina kära föräldrar. Tänkte skriva av mig lite sen om fördomar, men det får blir när jag får tillbaka orken.
Hörs!
 
- återigen en bild som vägrar snurra *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela