youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

HEJ MITT VINTERLAND

Publicerad 2013-12-09 17:12:00 i Dagbok

Då var vi här igen, ännu en vecka har börjat.
En underbar sovmorgon, snön föll ned utanför fönstret när jag vakna, det närmar sig julafton i en rasande fart och mitt humör har blivit som gott som normalt igen efter helgens kaosartade bravader. Känner verkligen hur jul-mys-känslan smyger sig på och alla julklappar är så gott som klara (beställde precis en julklapp till theloveofmylife, hihi). Skolan är väl som vanligt det jobbigaste man kan komma att tänka på med tanke på alla småuppgifter som man hela tiden nästan lyckas glömma bort tills dagen innan den ska vara inne eller helst till samma dag.
 
I vilket fall som helst så ska jag återgå till "jul-temat" på mitt inlägg. Det är liksom nu som man börjar bli sådär äckligt nyfiken på vad det är mamma och pappa egentligen gömmer i sin garderob och om det verkligen är allt man önskat sig. Tyvärr så har jag redan parfym så det är ingen idé att önska sig en till, men bara mitt parfymlager är tomt så ska jag absolut kosta på mig den här underbara doften. Ralph Lauren - Big Pony Women Pink.
Klicka på bilden för att komma till parfymen.
Snälla tomten, kan du inte komma tillbaka om några månader och ge mig denna då? Tack på förhand.
 

Kommentarer

Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

Publicerad 2013-12-22 22:25:17

åh den luktar så otroligt gott! önskar mig den hihi c:

Svar: Den är helt underbar! :)
emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela