youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

BILLIGT BILLIGT

Publicerad 2013-10-29 17:57:23 i Dagbok

 
Dagen blev inte som jag trodde, men på ett positivt sätt!
 
Menade ju att jag bara skulle till Karlstad med Kristine, utan att handla. Eller ja, något förstod jag väl att det skulle bli, MEN i alla fall så menade jag bara att jag skulle ta en dag i Karlstad till att strosa runt och må allmänt bra. Men så blev det INTE, antagligen så var det några hundralappar som inte trivdes i min plånbok så de beslutade sig för att rymma sin kos, mitt i stora staden. Så jag antar att resultatet blev en nöjd Emelie och även nöjda pengar, right?
Får väl va som alla andra småbloggare och visa mina inköp med tragiska mobilbilder.
 
+ en sådan där liten mjölkskummare/mini-elvisp och en hemlig farsdags-present.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela