youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

FLYG FÅGEL FLYG

Publicerad 2013-11-18 21:25:15 i Dagbok

Skulle va så grymt skönt att bara få känna sig fri. Fri från allt, men bara för en stund. Känns bara som att det är så mycket av allting just nu. Särskilt mycket i skolan, vill bara spy. Att gå upp på morgonen är det värsta jag vet. Skulle gärna bara vilja vända mig om när alarmet ringer. Vill bara slänga alla läxor, elda upp alla papper man får i skolan. 
 
Jag har aldrig varit riktigt skoltrött, klart man inte tyckt att det varit så roligt hela tiden men har aldrig känt mig sliten eller så. Men nu känns det som om jag är totalt utbränd, som om jag går på reservtanken, bara ångor. Nästan lite som att hjulet snurrar men de finns ingen mus som driver det. Jag orkar helt enkelt inte bara. Spelar ingen roll om jag lägger klockan sex, åtta eller tolv så är jag lika trött dagen efter. 
 
Men det är bara att kämpa vidare, dricka tjugo koppar kaffe om dagen och hoppas på att det snart vänder. Men har en hel mörk vinter inför mig så det är ett tag kvar innan den är över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela