youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

TGIF

Publicerad 2013-11-08 18:34:38 i Dagbok

Halloj bloggisen! Har inte så mycket att säga om dagen då min mycket slitsamma skoldag (lägg märke till sarkasmen) bestod av en enda lektion, den första för dagen. Sedan dess har jag varit hemma, så min helg startade i morse vid 09.15.
 
Just nu sitter jag i min säng, mätt och belåten och har precis sett klart på det senaste avsnittet av Ravenswood. Väntar på att Elin ska komma hit men det verkar som om hon fastnade i toan eller något sådant, haha! Får väl sätta på spotify ett slag och bara njuuta av att det är helg. Nu skrev Elin att hon bara ska äta så kommer hon sen.
 
 - dagens look, nästan osminkad, oplattat hår och stor, mysig, stickad tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela