youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

BACK TO SCHOOL

Publicerad 2013-11-04 10:08:16 i Dagbok

Ja, tillbaka till skolbänken efter ett underbart och välbehövligt lov. 
 
Jag måste säga att även fast det känns som om veckan flugit förbi så känns det ändå som om jag har hunnit med väldigt mycket på kort tid. Kan ju inte påstå att det verkligen känns som om jag övningskörde måndagen på höstlovet, nej nej. Känns som om det är minst två veckor sen! Känns som om det var hur länge som helst sen jag och Kristine var i Karlstad, kan inte säga att det är som att jag var ute i fredags eller i Charlottenberg i lördags. Så på det sättet så har jag utnyttjat lovet väl!
 
På tal om Charlottenberg, var till det nya "köpcentret" eller ja, den nya byggnaden med affärer där. De har fått Dollarstore där, och ja, vilken helt underbart rolig affär. Bara jättebilliga varor! (Allt är inte billigare men mycket är!)
 
Har inte så mycket mer att säga, men bjuder en bild på mina underbara bullar som jag bakade i fredags
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela