youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

YOU BETTER MOVE

Publicerad 2013-11-25 21:29:00 i Dagbok

HEJ HEJ! Har varit så inaktiv här, men jag har haft så otroligt mycket i skolan. Men det är lite lugnare nu och jag kan ta mig tid till bloggen igen.
 
Under veckan hade jag tre så kallade "resursdagar", på dem kan man ta igen grejer man missat eller inte fått godkänt på och även planera in grejer som de inte finns tid till vanligtvis. Under den veckan hade vi nationellaprov i franska, rollspel i samhällskunskap och omprov i matten. Kan meddela (lycklig och stolt) att jag fick godkänt i franska 3. Kan inte tro att jag lyckades! Matten vet jag inte och rollspelet gick väl, bra, skulle jag tro, haha!
 
I lördags var jag på bio och kikade på The Hunger Games - Catching Fire. Den var sååå bra och jag förväntade mig inget annat efter att jag redan läst boken. Ett STORT plus är ju helt klart att Josh Hutcherson är med och spelar Peeta. Han är ju så grymt snygg, söt, sexig och ja.. ALLT positivt du ens kan tänka på! Filmen får lätt 5 stjärnor eller what ever.
 
Slutligen idag, måndag. Varit ledig hela dagen och har verkligen njutit, bara slappat hela dagen. Välbehövligt! Felicia kom och avslutade min måndag på bästa sätt, lite kaffe och massa prat med en saknad vän. Så trevligt och mysigt!
 
Vi hörs mer imorgon, puss!
 ps. bild lånad av Mikaela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela