youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

TOTALT BORTA

Publicerad 2013-11-14 17:36:41 i Vardagstankar

Hej bloggisen! Fick påbackning om att jag bloggar dåligt och fick tips om att skriva om min bästaste vän Linda. 
 
(kommer låta sååå dumt) Vi började skriva med varandra redan i sexan via msn. Dock dröjde det säkert två år innan vi ens träffades och då var vi ju nästan som främlingar. Vi började umgås litegrann. Jag tror att bland de första gångerna vi verkligen spenderade tid tillsammans var första året jag var i Höljes och på Lindas konfirmation och allra första gången var när Ida och Linda var i Torsby. När vi sen, båda två, började i ettan på Stjerneskolan så började vi umgås nästan varje dag och kom varandra väldigt nära. Efter ett tag blev vi som bästa vänner och vi kan berätta allt för varandra. Nästan som systrar
 
Vi kan säga massa skit till varandra utan att den andre blir sur, blir man trött på den andre dröjer de inte länge förens det går över och allt är bara så himla roligt med dig!
 
Jag älskar dig (bli inte sur nu babe) min favoritbulla! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda danielsson

Publicerad 2013-11-14 17:44:45

Ååh ja blir så glad av att läsa de du skriver, att ja fått en sån bra vän som du är helt klart bäst! :)
Jag älskar dig min bästavän! ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela