youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

SORRY FOR PARTY ROCKING

Publicerad 2013-11-06 12:29:00 i Dagbok

Jag har inte lämnat er!! Jag har bara inte haft något att blogga om och det har jag egentligen inte idag heller. Men får ge er något läsligt i alla fall.
 
Fick reda på mitt matteprov idag, det gick rakt åt det där stället som brinner under jorden. Jag har tagit foton inför fotoprojektet i min kurs - fotografisk bild. Det är meningen att den ska sitta uppe i skolan tills öppet hus den 16:e november men tiden är knapp så räknar inte med att jag hinner redigera klart tills då. 
 
Idag är ingen vanlig dag för idag är en mycket speciell och viktigt dag, men varför får ni veta sen.
 
ciao. 
 
- bjuder på en rolig bild en såhär hemsk och värdelösa dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela