youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

GRATTIS HJÄRTAT! (i efterskott)

Publicerad 2013-11-07 22:44:27 i Dagbok

Glömde helt ärligt bort att skriva igår.. för det var min stora kärleks födelsedag! En mycket speciell dag för min man.
 
Tänkte skriva lite om vad du betyder för mig så hoppas du läser det här.. Andreas, jag älskar dig mest av allt! Du är den mest underbara man kan ha. När jag behöver någon så finns du alltid där, du är allt - min pojkvän, min bästa vän, mitt element på de kallaste nätterna och du skiner upp varje grå dag. Jag trodde aldrig att det skulle fungera - du och jag, plus och minus, svart och vitt. Men det visade sig vara den perfekta kombinationen. Så olika men så perfekt för varandra! Du är en person man kan känna sig trygg med, en sådan som man bara kan tänka "jag var dum som blev arg men du älskar mig ändå". Alla förtjänar en sådan som dig. Vi har gått igenom så mycket, så mycket skit och så många motgångar, men här står vi än idag. Två år och snart åtta månader senare och jag är såå glad att du stannade kvar hos mig under alla dessa år då vi bara va vänner. Jag gjorde bort mig gång på gång, jag hade andra undertiden och ändå så stannade du kvar och du var kär, i mig.
Ibland tar det tid, tid att inse att det man letat efter fanns mitt framför ögonen, hela tiden  ♡
 
Du är min stora kärlek och jag gillar dig alldels för mycket, STORT GRATTIS PÅ DIN DAG HJÄRTAT!
 
'Tell me the story of how the sun loved the moon so much, he died every night to let her breath'
 
Min superman
- e ♡ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela