youhadmeathello.blogg.se

Tjääääna! Ännu om en liten blogg om en tjej i de små värmländska skogarna. Inte så stor till världen men ni som hittat hit är varmt välkomna!

HÅRMIRAKEL

Publicerad 2013-10-21 15:34:00 i Tips

Nu när det går mot höst och vinter så kan håret bli väldigt torrt och frissigt. Kluvna hårtoppar och allmänt slitet hår är inte så roligt att stå ut med, och man vill inte klippa sig direkt det bli slitet heller. Därför har jag, som under ett års tid blonderat mitt hår och på det sättet slitit ut det totalt, börjat ta lite mer hand om mitt hår. Köpte mig en helt otrolig olja till mitt hår i en frisörsalong nere i torsby. Tänkte då va lite snäll och tipsa er om den. Den heter Lanza Healing Oil och är köpt för 150 :-Salong SOLO. Flaskan jag köpt innehåller 50 ml men jag märker redan nu att den kommer räcka hur länge som helst. Den gör ditt hår mjukt, reparerar och fungerar även som ett värmeskydd. Jag brukar ha i oljan efter att jag duschat, i blött hår, innan jag blåser det och om jag ska platta håret. Dock inte samma dag. Räcker med en gång per dag, även det kanske lite ofta. Det behövs inte mer olja än som en liten ärta sen sprider man ut det i hårtopparna. Den bästa olja jag använt på mitt hår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela